03 Mac, 2011

SELAMAT DATANG KE LAMAN KOMUNITI BFC

SELAMAT DATANG KE LAMAN KOMUNITI BFC

Seminar BFC Vistana

StressreliefNo more stress

Kami bukan hanya mengajar tapi kami beri anda jalan keluar secara mudah dan praktikal, semua mampu lakukannya!!

Pengenalan:

Blacklist Friends Club ini diitubuhkan adalah untuk,

  • membantu mereka yang didalam masalah kewangan

  • mencipta, melatih ahli menjana pendapatan lumayan setiap bulan

Pernahkah anda terfikir untuk mendapat pendapatan RM100 000 sebulan, walaupun anda blacklist?
Melalui Blacklist Friends Club, jumlah RM100 000 bukanlah satu perkara yang mustahil. Dalam masa yang singkat anda akan mendapat nilai RM100 000 dan seterusnya penjanaan wang akan berlaku setiap bulan. Nak tahu bagaimana caranya? Anda perlulah sertai kami di BFC untuk mengetahui teknik penjanaan wang ini.

Siapa yang layak menyertai ahli BlacklistClub?

  • Mereka yang ada masalah CCRIS / CTOS / Blacklist

  • Pendapatan individu / bersama ( suami isteri/adik beradik ) jika dicampurkan adalah tidak kurang dari RM8000.( Cashflow yang mencapai peringkat ini, adalah layak untuk mendapat "Blacklisted Loan")
    Nota: Pendapatan tidak kiralah dari sumber Gaji Tetap ataupun dari Sumber Pendapatan Perniagaan. Tetapi jika anda belum mencapai pendapatan seperti diatas, anda dijemput untuk datang ke Seminar kami, kerana disana nanti kami akan tunjukkan teknik bagaimana anda boleh menggandakan pendapatan sedia ada dengan cara yang paling pantas seterusnya melayakkan anda untuk turut mendapat "Blacklisted Loan"

  • Jika anda tidak "Blacklist" atau belum lagi "Blacklist" atau sedang mengalami masalah kewangan yang runcing, maka anda juga boleh turut menyertai kami. Kami akan bantu anda untuk menstabilkan semula kewangan anda disamping anda juga turut berpeluang menambah pendapatan minimum 5 kali ganda daripada pendapatan anda sekarang.
  • Pemegang Kredit Kad juga digalakkan untuk menyertai kami kerana melalui bfc ini kami juga turut mengajarkan cara menggunakan kredit kad dengan lebih efisyen dan teknik bagaimana kredit kad dapat menambahkan pendapatan anda.

  • Usahawan @ Peniaga yang perlukan modal @ mereka yang berminat untuk meniaga / buat bisnes tetapi tiada modal. Anda juga dijemput hadir ke Seminar kami kerana kami akan cuba membantu anda untuk menambahkan "modal pusingan" anda walaupun anda blacklist.
  • Blacklisted Loan : Loan ini disediakan dengan kerjasama KOPERASI-KOPERASI di Malaysia dan "Tabung untuk Blacklisted Loan" ini adalah terhad. Oleh itu, anda boleh cuba untuk memohon dan kelulusan permohonan adalah merujuk kepada berapa banyak peruntukan semasa yang diperuntukkan didalam tabung tersebut. Namun begitu mereka yang layak adalah digalakkan memohon. Untuk maklumat lanjut mengenai "Blacklisted Loan" ini anda bolehlah merujuk dengan ibu pejabat BFC.


    Kenapa
    "Orang Yang Belum Blacklist"
    pun perlu hadir?

money

Adakah anda pernah mencipta wang setiap hari?

  • Walaupun belum blacklist tetapi masih ramai yang tidak tahu menyimpan wang dan masih kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang atau memperolehi pendapatan cukup-cukup makan sahaja. Oleh itu kita masih perlu "upgrade" strategi kewangan dalam kehidupan kita sehari-hari.
  • Makan gaji sahaja sebenarnya tidak cukup!!! Kita juga terperangkap dengan masalah "kredit kad" dan "Over Spending". Kita tidak boleh harapkan gaji bulanan kerana tempoh 30 hari adalah tempoh yang lama untuk kita tunggu!!! (Sistem ini sangat lambat & merugikan potensi diri kita.......kita tidak bekerja secara maksimum padahal kita sebenarnya mampu cipta gaji kedua kita setiap hari. Ianya mudah aje untuk dipraktiskannya......sebenarnya kita mampu selesaikan masalah kewangan lebih awal!!!)
  • Sistem "Gaji Kedua" nanti kami akan terangkan dalam seminar.
  • Melalui Seminar "Money Creation" anda akan diajar teknik mencipta wang setiap hari. Dan sudah pasti bila anda sudah berjaya mencipta wang setiap hari maka untuk menyelesaikan masalah kewangan anda itu, hanya memerlukan masa yang sangat pendek.
  • Anda juga akan diajar teknik menyimpan wang berjumlah RM16 000 sebulan secara konsistant. :)
  • Adakah anda sedar, bahawa anda telah membazirkan wang anda dengan membayar jumlah wang yang banyak kepada bank sedangkan sepatutnya anda boleh berjimat? Contoh: Kenapa perlu bayar loan rumah sampai 30 tahun, sedangkan anda sepatutnya boleh bayar loan rumah dalam tempoh 10 tahun sahaja. Pembaziran wang anda yang beratus ribu perlu dihentikan segera!!! Jangan jadi hamba bank tuan-tuan :)
  • Sebab itu saya katakan disini walaupun anda belum blacklist, anda akan belajar sesuatu benda baru yang belum pernah anda tahu sebelum ini.
  • Kenapa masih menunggu? Hubungi segera untuk datang seminar!!!

save

Kami juga akan berkongsi cara yang lebih bijak menyimpan wang RM16 000 sebulan secara konsistant.

Come to our seminar and Enjoy it, its all for you :)


Dengan Purata Caruman RM114,000 pesara belanja RM475 sebulan

Miskin selepas pencen

pencen

  • Adakah anda pernah terfikir kehidupan anda selepas anda pencen atau selepas mencecah umur 55 tahun?
  • Percayakah duit pencen anda yang RM114,000 itu akan habis tak sampai pun 2-3 tahun!!! Selepas itu kita nak makan apa agak-agaknya? Adakah kita terfikir??
  • Adakah anda mengharap anak-anak yang akan memberi belanja anda seharian? Cuba lihat sekeliling anda.....apa yang sebenarnya yang berlaku. Anak-anak pun kebanyakannya kais pagi makan pagi kais petang makan petang!!!Adalah lebih baik kita sendiri "independent", jangan kita banyak berharap, nanti kita akan kecewa!!!
  • Jangan kita tengok orang lain, TANYA DIRI KITA SENDIRI......Berapa banyak duit belanja kita berikan kepada orang tua kita setiap bulan?
  • Jika anda tidak bertindak hari ini, percayalah, anda bakal hidup miskin dipenghujung hidup anda.
  • Oleh itu "BERTINDAKLAH SEKARANG" merancang pengurusan kewangan anda dengan betul untuk menjamin masa tua anda dan jika anda bertindak sekarang maka, hidup anda akan kaya dan bahagia :)
  • Tekniknya tak susah!!!! Kami akan kongsikan bersama anda :) Datang seminar kami!!!

wealth

Tahukah anda boleh mencipta lebihan wang melalui KWSP anda?

Apakah Faedah Ahli BFC ?

Kami menyediakan “BlackListedLoan” kepada ahli kami sahaja (Eksklusif)
Membantu anda untuk mengumpul aset/kekayaan bermula dari RM100 000 hinggalah nilai jutaan ringgit.
Mengeluarkan anda dari kepompong blacklist kepada “senarai putih”.
Meningkatkan pendapatan anda kepada minimum RM30 000 sebulan.
Menyediakan Mentor & Penasihat Kewangan Terbaik untuk anda.
Membongkar rahsia dan teknik keluar dari masalah kewangan dengan cara paling pantas.
Dibimbing cara bagaimana menggandakan pendapatan sedia ada sehingga 5x ganda.
Kaedah menyimpan Aset bernilai lebih RM100K sebagai harta, untuk diguna sendiri atau diwariskan kepada anak2.

Dan lain-lain lagi khidmat nasihat tentang BFC, Pengurusan Kewangan, dan platform kewangan.

sinar

sinarnew

mentor

Dapatkan Tips-tips menarik dari Mentor : AZLAN BFC

apanakbuat

Kini anda tidak keseorangan lagi, kerana Kelab Blacklist ini pasti akan membantu anda!! Wink

Dapatkan Kad DMS ini sekarang!!

card

Kad DMS (Discounted Mentor Service) ini adalah kunci kebebasan kewangan anda.

Kenapa saya kata begitu? Datang Seminar kami untuk mengetahui rahsia Kad DMS ini..

house

Anda juga bakal dapat menjimatkan "Loan Rumah" dimana jika loan rumah anda sekarang memerlukan tempoh 30 tahun untuk diselesaikan , TETAPI melalui teknik yang kami ajar anda hanya perlu bayar untuk 10 tahun sahaja!!! JIMAT BUKAN?? Anda jimat tak perlu susah-susah bayar kepada bank lagi 20 tahun..... BEST TAK?

Nota: Tertakluk kepada terma dan syarat (for exclusive membership only)


merc

Teknik Rahsia memiliki kereta mewah hanya dalam tempoh masa 3 bulan sahaja (Teknik Eksklusif Hanya akan diajar kepada "membership ekslusif" kami sahaja) Tak susah nak pakai kereta mewah, hanya kena tahu teknik rahsia sahaja...Wink

Nota: Tertakluk kepada terma dan syarat (for exclusive membership only)

Kini individu istimewa (blacklisted) seperti saya dan anda boleh bersama-sama membina kekayaan, keluar dari status "blacklisted". Diberi peluang kedua untuk mengubah nasib diri. Kali ini, anda akan ditunjukkan jalan yang terbaik untuk menutup terus masalah hutang anda. !! Jumpa kami, dapatkan jalan penyelesaiannya segera. Jangan biarkan diri anda terus dimusnahkan oleh hutang. Kami akan kongsikan ilmu dan pengalaman yang anda pasti hargai. Kaedah dan teknik yang dicipta khas untuk mengubah mereka yang blacklist menjadi lebih kaya dari mereka yang "whitelist".


Testimonial 1

-Testimonial- Saya berjaya keluar dari masalah “Blacklist” dalam tempoh 3 bulan.

Assalamualaikum,

Nama saya Norazmi Aziz. Umur saya kini 36 tahun. Setelah saya menghadiri seminar “BlacklistFriendsClub” ini, hidup saya benar-benar telah berubah!! Pening kepala saya selama ini betul-betul telah terubat dan halatuju kewangan saya makin jelas. Saya kemudiannya diberikan "KAD DMS". (Nanti anda boleh rujuk dengan mentor anda mengenai "Kad DMS" ini)

Seterusnya saya mula menerima tunjuk ajar dari mentor saya, iaitu En Azlan Kazaidin atau lebih dikenali dengan nama gelaran AZLAN BFCdan selepas 3 bulan sahaja hidup saya sebelum ini yang terjerat dalam kepompong blacklist, akhirnya kini saya telah bebas dari hutang dan ini bermakna kini nama "blacklist" saya dalam sistem Bank telah pun "clear".

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada “BlacklistFriendsClub” kerana telah berjaya meningkatkan taraf hidup saya. Dengan tunjuk ajar & kaedah aplikasi yang hanya mengambil masa 3 bulan sahaja, masalah kewangan saya telah selesai sepenuhnya.

Kini saya telah berjaya memiliki sebuah kereta idaman saya dan pendapatan minimum RM11,400 setiap bulan. Peningkatan pendapatan yang mendadak ini membolehkan saya menyimpan wang minimum RM3000 sebulan.

Nasihat ikhlas dari hati saya buat rakan-rakan diluar sana, datanglah ke Seminar “Money Creation” yang dianjurkan oleh BlacklistFriendsClub kerana ia sangat-sangat membantu dan anda akan dapati hanya dalam masa yang singkat masalah kewangan anda akan segera selesai.

Teknik Bebas Hutang dan "Penciptaan Wang" yang di kongsi oleh “BlacklistFriendsClub” ini TERBUKTI BERKESAN! Harap kawan-kawan diluar sana agar segera datang ke Seminar "Money Creation" dan kalau boleh Jangan Jadi Orang yang Terakhir untuk buat keputusan untuk datang seminar!!

success
- Norazmi Aziz-

Ampang, Selangor


Azmi says: "Always be the first person who grab the opportunity"...

Testimonial 2

Testimonial – Saya layak dapat pinjaman walaupun saya blacklist (Usahawan /swasta)

Salam Sejahtera & Assalamualaikum,

Nama saya Ahmad Rifaie. Umur saya kini 38 tahun. Saya adalah bekas pegawai bank. Kini saya ada menguruskan perniagaan sendiri. Saya baru sahaja mengetahui kelab “BlacklistFriendsClub” ini. Dahulu saya memang sudah buntu kerana masalah kewangan saya makin meruncing dan tiada siapa dapat membantu. Kini kelab BFC (BlacklistFriendsClub) ada menyediakan “Blacklisted Loan” Saya berminat dengan peluang ini dan terus menghadiri seminar di Hotel Vistana Kuala Lumpur.

Saya baru join seminggu dan En AZLAN BFC juga bantu saya dengan buatkan plan miliki kereta idaman untuk saya. InsyaAllah akhirnya saya berjaya juga dapat memiliki kereta yang selama ini saya inginkan.

Walaupun saya blacklist tapi tetap dapat bantuan pinjaman, itu yang seronok. Saya bersyukur kerana diberi peluang kedua ( 2nd chance) untuk membuktikan saya boleh maju dalam perniagaan yang saya ceburi.

Saya juga telah mendapat khidmat nasihat dari mentor saya iaitu En Azlan Kazaidin ( AZLAN BFC ), dimana mentor saya ini banyak membantu memberi tunjuk ajar & “Business Coaching”. Melalui ilmu yang diberikan saya kini lebih yakin dan pasti akan halatuju perniagaan saya. Pendapatan saya dijangka akan meningkat 3 kali ganda dalam tempoh 1 bulan sahaja. InsyaAllah.

Dan sudah pasti saya juga ingin mengambil peluang untuk mengumpul aset / properties sebanyak yang mungkin.

Pesanan saya: Buat sahabat-sahabat yang betul-betul ingin keluar dari masalah kewangan, hadirkan diri dalam seminar yang dianjurkan oleh “BlacklistFriendsClub” ini. Saya yakin 200%, masalah anda akan dapat diselesaikan dalam jangkamasa yang singkat dan perkongsian ilmu dari mentor sudah pastinya akan menjadikan anda semua berpeluang menjadi “Jutawan”

Siapa kata orang blacklist tak boleh bangun? Sahutlah cabaran ini kerana segalanya bermula dengan langkah pertama!”

No Action = No Result / Slow Action = Slow Result/ Fast Action = Fast Result

rifaie

- Ahmad Rifaie-

Danau Kota, Kuala Lumpur,


Rifaie says: ”BlacklistFriendsClub” Boleh!! And of course anda juga boleh!!... Now or never!!

Testimonial 3

"Saya pernah kena tarik kereta 3 kali. Depan ofis pernah, dekat parking shopping kompleks pun pernah. Malu betul..!!Tapi itu dulu lah, sekarang dah beli kereta cash..!!"

"Tak sangka sungguh rupanya teknik yang paling senang ada didepan mata saja. Bila dah datang seminar barulah nampak, susah2 kerja lebih 10 tahun, rupanya hari nih saya tahu boleh dapat gaji setahun dengan bekerja seminggu."

"Pening kepala saya fikir, macam mana lah nak hidup kalau setiap hari bergaduh dengan orang sekeliling. Rasa macam nak bunuh diri. Semuanya pasal hutang. Alhamdulillah, saya naik teksi pergi jumpa BFC. Paling tidak saya dah nampak jalan penyelesaian. Inilah jawapan terbaik yang pernah saya jumpa.! Memang tak sama dengan yang lain..!!"

Ikhlas dari - Abang 2011-
Shah Alam, Selangor

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jangan risau..!! Ini bukannya satu gimik murahan, bukan skim cepat kaya dan sudah pastinya saya jamin ianya juga bukan MLM. Dan kami juga bukan AHLONG, kami cuma mau tolong....Wink Kami berikan "Islamic Loan" iaitu Loan Tanpa Interest eksklusif untuk ahli kami sahaja. Kami akan memberikan anda kaedah sebenar, platform penyelesaian masalah kewangan yang anda pasti akan kata "WOW..!!" Datang seminar "Money Creation" BFC kami dan nilaikan sendiri.!

3bfc

Jangan kata kami tak bantu...Kami hanya boleh bantu anda bila anda datang ke Seminar BFC sekarang..!! Kami akan tunjukkan jalan keluar..!! Jangan suka bertangguh....jangan beri alasan untuk nak berjaya..!! Seminar kami adalah kunci kejayaan tuan-tuan..!! InsyaAllah Money mouth Kejayaan? Sudah pasti ianya 100%!!, tiada isu untuk nak berjaya, kecuali satu sahaja iaitu jika anda tak datang jumpa kami WinkKenapa masih bertangguh? Hubungi kami sekarang untuk pendaftaran seminar!!

Seminar " Money Creation" BFC

tigadalamsatu

bukuhijaubukuhijau2bukuhijau3

Seminar BFC Vistana

Seminar BFC Vistana 29/01/2011

whatuget

Isi-isi penting yang anda akan pelajari dalam Seminar BFC.

1. Kami akan bantu anda untuk "post mortem" keadaan hutang semasa anda. Apakah sebenarnya punca yang menyebabkan anda blacklisted? Kenapa boleh blacklisted? Kepentingan dan risikonya.

2. Sistem Mentor yang hebat memastikan kejayaan anda berada pada tahap maksimum.Anda pasti 100% akan berjaya melalui sistem mentor kami!!!

3. Menetapkan matlamat untuk menyelesaikan masalah hutang di tangan dan memastikan tidak akan berlaku lagi.

4. Menstabilkan aliran tunai bulanan, seterusnya menyediakan platform untuk penjanaan pendapatan.- Gaji Kedua.

5. Tunjukajar kaedah/teknik/ platform yg menjadikan orang kaya terus kaya dan berjaya. Pilih sistem yang sesuai untuk anda. Setiap individu berbeza.

6. Ditunjukkan kemampuan anda mencipta aliran tunai yang tidak putus dengan sistem yang dipakai setiap orang kaya dan jutawan. Semua orang mampu.

7. Huraian Kaedah DMS yang diperkenalkan BFC.

8. Kupasan mengenai platform yang menjadi rahsia kepada jutawan di Malaysia, dan seluruh dunia.

9. Pendedahan ekslusif teknik BFC dengan sistem DMS, menyediakan Aset untuk masa depan, kemudahan Pinjaman Tanpa Faedah, dan Gaji Kedua 5 kali ganda. SEMUA INI MAMPU JADI REALITI, WALAUPUN ANDA BLACKLIST..!!

10. Langkah menggunakan sistem DMS dengan BFC yang dipermudahkan untuk sesiapa pun mampu bebas hutang dan bebas berbelanja. Terus gunakan sistem BFC (DMS) untuk terus hapus hutang, dapatkan rumah Idaman, kereta impian, income bulanan dalam tempoh masa yang paling pantas selepas keluar seminar.

Dapatkan Tips-tips menarik dari Mentor : AZLAN BFC

YURAN SEMINAR MONEY CREATION!!

PROMOSI = RM500 (RM100 SAHAJA!)

(Harga telah dinaikkan...sebelum ini RM50, akan kembali ke harga asal RM500..!! Sekarang hanya RM100. Anda berlengah lagi, anda bayar lebih..)

bebasseminar

SEMINAR "BlacklistFriendsClub" yang diadakan di Vistana Hotel, Kuala Lumpur. ( Mentor : AZLAN BFC )

Tanya diri anda sekarang?

Adakah anda masih gagal untuk keluar dari masalah hutang?

Adakah anda telah bertahun-tahun terjerat dalam kepompong blacklist?

Adakah anda masih tercari-cari JALAN KELUAR yang selama ini KABUR / BLUR?

Adakah anda sudah sekian lama menerima gaji bulanan yang sentiasa tak mencukupi?

Adakah anda sudah bosan dengan kehidupan ditempat kerja yg penuh stress?

Adakah anda langsung tiada pembanggunan diri telah sekian lama?

Berapa lama lagi anda sanggup bertahan?

Sesungguhnya Kerja Bertangguh, TAK MENJADI..!! Frown

Kerja bertahan, TAK TERTAHAN..!! Yell Cry

Apa yang anda Harus Lakukan?
Datanglah ke Seminar kami yang peratusan kejayaannya insyaAllah 100%.

terbukti

Seminar Penyelesai Masalah Kewangan Yang
Menghasilkan Peratusan Peserta Berjaya Tertinggi di Malaysia. Peserta Dibimbing
Tanpa Henti Sehingga Berjaya!
Adakah Anda Orang yang Seterusnya?

yess to success

Adakah ANDA Mentor yang kami cari?

mentor1mentor5

Peluang ini Terbuka kepada semua peserta seminar yang layak....

Apakah syarat kelayakan untuk menjadi seorang mentor?

Apakah kelebihan menjadi seorang mentor?

Kesemuanya akan kami jawab pada masa Seminar BFC...

Tiada ulasan: